Girlpower
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Voor meiden met power!!
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Maak het verhaal af:

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Ali.R
Admin
Admin
Ali.R


Vrouw Aantal berichten : 153
Woonplaats : Thuis
Registration date : 30-03-08

Maak het verhaal af: Empty
BerichtOnderwerp: Maak het verhaal af:   Maak het verhaal af: I_icon_minitimeza apr 19, 2008 9:24 am

Hier moet je een verhaal afmaken. Niet met 1 zin, maar... met een stuk (alsof je een hele update schrijft, tot iets spannends bijvoorbeeld)

Ik begin:
___________________________________________________________________________
Weer keek Linda naar buiten, waarom dit? Het regende zacht. Ze draaide zich om, en bekeek haar kamer. Haar versleten spullen... die gaten in de muur.... Ze had nergens tijd voor sinds haar man ziek was!
Een luid gehoest, en gekreun schrikte haar op uit haar gedachten. Ze rende naar de kamer van haar man. Ze kon niet eens bij hem slapen, door zijn ziekte!
"Lieverd... ik heb al 2 weken geen medicijnen. Ik heb ze nodig!" Zei haar man. Toen verloor hij het bewustzijn...
______________________________________________________________________________

Zoiets dus! Wie schrijft het vervolg?? Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://girlpower.catsboard.com
Ali.R
Admin
Admin
Ali.R


Vrouw Aantal berichten : 153
Woonplaats : Thuis
Registration date : 30-03-08

Maak het verhaal af: Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maak het verhaal af:   Maak het verhaal af: I_icon_minitimema apr 21, 2008 8:39 am

Iemand?? Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
http://girlpower.catsboard.com
elzz777
Ontdekker
Ontdekker



Vrouw Aantal berichten : 95
Registration date : 07-04-08

Maak het verhaal af: Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maak het verhaal af:   Maak het verhaal af: I_icon_minitimewo apr 23, 2008 2:17 pm

Weer keek Linda naar buiten, waarom dit? Het regende zacht. Ze draaide zich om, en bekeek haar kamer. Haar versleten spullen... die gaten in de muur.... Ze had nergens tijd voor sinds haar man ziek was!
Een luid gehoest, en gekreun schrikte haar op uit haar gedachten. Ze rende naar de kamer van haar man. Ze kon niet eens bij hem slapen, door zijn ziekte!
"Lieverd... ik heb al 2 weken geen medicijnen. Ik heb ze nodig!" Zei haar man. Toen verloor hij het bewustzijn...
Het was inderdaad war, al 2 weken was er geen geld voor medicijnen. LInda kan niet en werken en voor haar man zorgen, en als zij het niet doet, wie dan wel? Ze heeft helemaal niemand, alleen haar man en die is ziek. Ze had de koe al 5 maanden geleden moeten verkopen, daar kon ze medicijnen van kopen, maar nu heeft ze geen melk meer, en ook geen mest voor het land. Waarom loopt alles nu zo, denkt LInda, waarom wordt haar man niet beter? Waarom ligt hij nu zelfs bewusteloos op bed, of bed, je kan het haast gen bed noemen.... Hij kreunde weer en werd half wakker, LInda rende naar hem toe, hij wilde wat zeggen, maar LInda kon het niet verstaan, zeg het nog eens? vroeg linda.....
Terug naar boven Ga naar beneden
Ali.R
Admin
Admin
Ali.R


Vrouw Aantal berichten : 153
Woonplaats : Thuis
Registration date : 30-03-08

Maak het verhaal af: Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maak het verhaal af:   Maak het verhaal af: I_icon_minitimewo apr 23, 2008 3:32 pm

^Goed!
Ps. Schrijf alleen de laatste zin van de keer daarvoor op! Niet het hele stuk, anders wordt het superlang! Wink

-----------------------------------------
zeg het nog eens? vroeg linda.....
-----
"Je moet...." "Ja?" "Je moet weg, met de kinderen.." "Wat?" Linda schrok. "Je moet naar Nederland... Je vriendin gaat ook daarheen. In Nederland vangen ze ons op!" Toen was haar man even stil. "Doe het! Het... het komt niet goed met mij..." Linda moest huilen. "Ga morgenvroeg. Doe het voor mij! Jullie moeten niet zo aan hun eind komen net als ik!" Toen stierf haar man, Linda huilend achterlatend...
"Jongens, papa is..." Ze keek haar 3 kinderen aan: Moniek van 13, Peter van 9, en Milou van 5. "Dood?" Vroeg Moniek. Moniek was al erg volwassen, en snapte haar moeder precies. Linda knikte sloom. Allemaal barstten ze in huilen uit!
"Morgen gaan we weg. Pak al je spullen in!" Linda gaf ze een grote tas.
Toen was de begrafenis. Op een armenkerkhof...
Na de begrafenis ging iedereen naar bed...
___________
Terug naar boven Ga naar beneden
http://girlpower.catsboard.com
elzz777
Ontdekker
Ontdekker



Vrouw Aantal berichten : 95
Registration date : 07-04-08

Maak het verhaal af: Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maak het verhaal af:   Maak het verhaal af: I_icon_minitimedo apr 24, 2008 11:39 am

(PS kan dit niet beter bij verhalen topic...?)

Na de begrafenis ging iedereen naar bed...
Linda kijkt verbaast om zich heen, haar man werkt in de tuin, maar niet bij hun thuis, ergens anders, zij zit binnen in een huis, een mooi huis, van steen, zonder gaten, Linda weet niet waar ze is, daar komt Moniek binnen, wat is die oud geworden? bijna 15 lijtk het wel, maar dat kan toch niet? en wie is dat, zij is blank? met rood haar? dat heeft linda nog nooit gezien! Waar ben ik , wie ben ik, wat doe ik hier? Toch volet het alsof ze hier woont, hè nu is haar man weg, en moniek ook, ze valt, ze valt in een diep donker zwart gat, wat gebeurt ernu?? Het voelde net zo fijn? LInda gilt, en begint te huilen.
wakker worden mama, wakker worden...
Terug naar boven Ga naar beneden
xDanique
Moderator
Moderator
xDanique


Vrouw Aantal berichten : 43
Registration date : 23-04-08

Maak het verhaal af: Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maak het verhaal af:   Maak het verhaal af: I_icon_minitimedo apr 24, 2008 5:22 pm

wakker worden mama, wakker worden...
____________________
Linda opent haar ogen, en kijkt recht in de ogen van Peter en Moniek. 'Ik...' stamelt ze, en ze besluit op te staan, ookal weet ze niet hoe laat het is. 'Moniek, hoe laat is het?' vraagt ze. '9 uur, mams.' Linda knikt, een gaat zich wassen en aankleden.
Even later zegt Moniek: 'Mam, ik heb verkering.' 'Met wie?' 'Met Laurens.' 'Oh, die.' zegt Linda onverschillig. Moniek knikt. 'Enne, mam?,' begint Moniek, 'Mag hij vanavond hier komen logeren?' Linda knikt zonder verder iets te zeggen. 'Ok, ik ga hem bellen!' roept Moniek blij en ze rent naar de telefoon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ali.R
Admin
Admin
Ali.R


Vrouw Aantal berichten : 153
Woonplaats : Thuis
Registration date : 30-03-08

Maak het verhaal af: Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maak het verhaal af:   Maak het verhaal af: I_icon_minitimevr apr 25, 2008 8:38 am

Ik verplaats dit wel even!! Wink
-----------------------------------------------------------------------------------
^^^^ Danique, kun je je berichtje even bewerken?? Ze gingen die ochtend weg! XD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://girlpower.catsboard.com
Gesponsorde inhoud





Maak het verhaal af: Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maak het verhaal af:   Maak het verhaal af: I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Maak het verhaal af:
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Girlpower :: Creatief :: Verhalen-
Ga naar: